Poyo
(Del lat. podĭum).
Poyu (Del lat. podĭum).
Desde el poyo se pone uno al día de la actualidad, se comenta lo acaecido y se valoran las novedades.
Nel poyu la puerta casa aconcéyanse na seronda, cuando'l tiempu permítelu, dalgunas muyeres y homes, dalgunas cola xera de texer unos calcetos o cola de curiar a los neños que xuegan na cai, outros ariman un sentón y axúntanse al grupu, faen por falar ente ellos o con dalgunu que pase per eillí. El resultau ye en dellos aspeutos asemeyau al Filandón Llionés de las nueches d'iviernu, masque nel esterior.
Dende'l poyu ponse ún al día de l'actualidá, coméntase lo asocedíu y valóranse la novedaes.
Cuando nuestro círculo de relaciones ya no se contiene en la aldea, el pueblo o el barrio sino que se extiende realmente por la amplia geografía planetaria, la "aldea global", nuestro poyo o nuestro pódium está en internet en forma de blogs y redes sociales.
Cuando'l nuesu círculu de rellaciones yá nun abondan n'aldea, el pueblu ou el barriu sinón que s'estiende talamente pola amplia xeografía planetaria, "l'aldea global", el nuesu poyu ou el nuesu podium, tá na Rede en mou de blogs y redes sociales.
En Venezuela poyo esta dentro de las viejas casa, al lado de la ventana, para sentarse y echar vistazo a la calle...saludos
ResponderEliminarEn todo el mundo hay rasgos que se repiten de formas muy parecidas. Quizás provienen de la estructura misma de la naturaleza humana.
EliminarFelicidades por tu casa y jardín. Son preciosos.
Un abrazo.
Y lo qu'empresta sentase nellos cuando llegues aballáu, imprescindibles... un abrazu enorme amigos.
ResponderEliminarCarlos, un fin de semana tienes que dejar las montañas y venir a Astorga con nosotros. Vamos a un pueblo de la comarca maragata y comemos lo más típico. Y nos sentamos en un poyo y charlamos.
Eliminar¿Prometido?
Hola Enrique.
ResponderEliminarBuena reflexión, pero al nuevo poyo le falta el encanto del clásico. Esas tertulias no son las mismas.
Buen trabajo.
Un abrazo desde Doña Mencía
Hola José Manuel, tienes razón. Al nuevo poyo le falta la presencia física, el ver el gesto y el movimiento del otro, la inmediatez en la comunicación... Aunque con skype...
EliminarGracias por tu magnífico blog.
Un abrazo desde Astorga.